Uutiset

Kuinka käyttää verkkoa pitämään harjoittelusi jännittävänä ja haastavana

Piditpä sitten pyöräilystä, treenaamisesta, lenkkeilystä tai voimakävelystä, pitkän aikavälin harjoitteluohjelman pitäminen ja edistymisen jatkaminen voi joskus tuntua pieneltä haasteelta.
Osa tästä haasteesta liittyy puhtaasti vaikeuksiin pitää koulutus tuoreena ja jännittävänä. Ajan myötä on erittäin helppoa kyllästyä samoihin vanhoihin reitteihin, samoihin vanhoihin haasteisiin ja samoihin vanhoihin rutiineihin. Ja vielä pahempaa on, ettei vain mielesi kyllästy: myös kehosi voi kyllästyä, ja tässä vaiheessa edistymisesi voi tasaantua, kun lihaksesi ja verenkiertoelimistösi sopeutuvat eivätkä enää koe samoja rutiineja vaikeiksi.
Onneksi kuitenkin, jos kamppailet inspiraation saamisesta, apua ei ole pulaa. Verkko sattuu olemaan yksi maailman parhaista resursseista, kun se tarjoaa sinulle tietoa harjoittelusta ja kuntoon pääsemisestä. Lue eteenpäin, niin katsomme, kuinka voit käyttää verkkoa löytääksesi nämä tiedot ja saada kehosi arvailemaan ja kasvamaan sen seurauksena.

Kovemmat/kekseliäät harjoitukset

Ensimmäinen asia, johon voit käyttää verkkoa, on löytää uusia harjoituksia, rutiineja ja haasteita, joita voit sisällyttää harjoitteluun. Tämä on erityisen helppoa, kun harjoittelet painoilla tai kehonpainoharjoituksilla, koska voit yksinkertaisesti oppia uusia liikkeitä lisätäksesi ohjelmistoosi. Vaikka pyöräilemään tai juoksemaankin, huomaat usein, että voit oppia asioita, jotka tekevät harjoittelusta huomattavasti vaikeampaa ja tehokkaampaa. Jos et esimerkiksi ole kuullut korkean intensiteetin intervalliharjoittelusta, niin tämä on tutkimisen arvoinen asia, joka voi auttaa sinua polttamaan enemmän rasvaa pyöräilyn aikana ja jopa sen jälkeen koko loppupäivän.
YouTube on yksi parhaista paikoista etsiä uusia harjoituksia, ja se tarjoaa sinulle uusia rutiineja, joita voit harjoitella hyvin nopeasti. Toisaalta, jos haluat oppia uuden periaatteen tai haluat oppia harjoittelusi taustalla olevasta ruokavaliosta, sinun on etsittävä joitain terveys- ja kuntoilualan arvostettuja blogeja ja seurata niitä jonkin aikaa. nähdäksesi mitä he jakavat.

Uusia laitteita ja kohteita

Voit myös etsiä verkosta uusia laitteita, sovelluksia ja muita työkaluja, joiden avulla pääset parempaan kuntoon nopeammin. Tämä voi tarkoittaa uuden seurantalaitteen, kuten Fitbitin, löytämistä, tai se voi tarkoittaa vain uuden ostamista nauttiaksesi pyöräilystä enemmän.

Sosiaalinen paine

Toinen idea voisi olla jopa käyttää yhtä monista online-sosiaalisista verkostoista, joiden avulla voit seurata ja jakaa edistymistäsi. Sivustot, kuten Bodyspace, antavat sinulle keinot saada palautetta harjoituksistasi ja neuvoja, ja tämä voi todella auttaa sinua pysymään tylsässä, väsyttävässä tai hitaassa harjoitusohjelmassa. On olemassa monia muita verkkotyökaluja, joten seuraavan kerran, kun koulutusinspiraatio loppuu, siirry verkkoon!

Related posts

5 parasta laitetta Extreme-urheilun ystäville

admin

Millaisia ilmaiskierroksia nettikasinot jakavat ja mitä ehtoja niihin sisältyy?

admin

Näin varmistat, että henkilökuntasi on mukava ja terve toimistossa

admin